Вчера в Софийската градска художествена галерия Chevrolet представи новия и първи за Европа ван Orlando. Той е създаден на основата на показания през 2008 г. концептуален модел Orlando и представлява семеен автомобил, съчетаващ практичността и гъвкавостта на седемместното вътрешно пространство и впечатляващия по обем багажник.
Външният дизайн на новия Chevrolet Orlando със сигурност ще привлече вниманието на мнозина, интериорът се отличава с много от последните елементи и теми в дизайна на марката, включително вдъхновеното от Corvette оформление на арматурното табло в стил „двоен кокпит” и индиректното синьо осветление на централната конзола. Разположението на местата в интериора се определя като „амфитеатрално” поради факта, че независимо от снижаващата се назад линия на покрива дизайнерите на марката са успели да повдигнат позицията на втория и третия ред седалки и да позволят отлична видимост напред и настрани. Безопасността на пътниците винаги е била фактор от изключително значение в този тип автомобили, собствениците на Orlando могат да разчитат на шест въздушни възглавници – две фронтални, странични и тип завеси. Ванът е оборудван със сензори за удар, които подават сигнал за отключване на вратите веднага след сблъсък.
Изборът под предния капак на новия модел обхваща три икономични двигателя – 1,8-литров бензинов с мощност 141 к.с. и въртящ момент от 176 Нм и два дизелови с работен обем от два литра, единия с мощност 130 к.с., а по-мощният произвежда 163 к.с. При тях въртящият момент е съответно 315 и 360 Нм.
Премиерата на Orlando oтбелязва началото на промяна за Chevrolet Europe, където се възприема единното глобално означение на нивата на оборудване – бъдещите модели на Chevrolet вече ще се означават с LS, LT и LTZ. И също за първи път при Chevrolet Europe само автомобилите, продавани на пазарите с десен волан, ще носят външна емблема с означение на нивото на оборудване.
Серийното производство на новия Chevrolet Orlando вече започна в пълен обем през месец октомври 2010. Aвтомобилът се предлага от представителите на марката в Европа от началото на 2011 година. В България колите са в шоурумите на дилърите, като първите продажби вече са факт.
Chevrolet Orlando идва с изкушаващо ценово предложение. Цените започват от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии. Седемте фабрични места на модела дават право на данъчен кредит.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!