Експонатите на щанда на Mazda спешно бяха украсявани с нови стикери в средата на първия работен ден на Софийския автосалон. Това бяха надписи, поясняващи, че три от моделите са хомологизирани с категория N1, което значи че фирмите могат да ползват данъчен кредит при покупката им и на практика да намалят цената с 20%. Тази особеност на българския пазар се оказва твърде важна, особено в кризата. Огромната част от купувачите на нови коли са фирми, регистрирани по ДДС и за тях възможността да „икономисат” този данък е твърде привлекателна. Това постави на изпитание и гъвкавостта на производителите. Онези от тях, които пригодиха бързо моделите си към категория N1, получиха и конкурентно предимство на българския пазар.
Още в първия работни часове на автосалона на щанда да Mazda бяха подписани 3 сделки. Проявеният интерес от посетителите дава основания за надежди, че ще има много други. И ваби(ието на продукти с категория N1 е един от факторите за успешните сделки.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!