Спортната елегантност не е нещо неприсъщо за Abarth. Марката се завръща на изложението във Франкфурт с три силни коза в лицето на специалното издание Abarth 500 Cabrio Italia, 695 Competizione и Punto Supersport.
Кабриото е в специален цвят на каросерията, наречен Blu Abu Dhabi. То е посветено на 150-годишнината от обединението на Италия. Комбинирано е с електрически сгъваем черен покрив и тонирано задно стъкло. Обозначен е със специална хромирана сатенирана табелка с надпис „500 Cabrio Italia". От тази версия ще бъдат произведени едва 150 бройки. Двигателят е 1.4 Turbo T-Jet с макс. мощност 160 к.с. и макс. въртящ момент от 230 Нм, възможни при 3000 об/мин при спортен режим. Средният разход с него е 6,5 л/100 км в комбиниран цикъл. Куплиран е с 5-степенна механична предавателна кутия. Стандартно автомобилът разполага със система за контрол на прехвърлянето на въртящия момент към колелата, перфорирани самовентилиращи се предни спирачки Brembo, боядисани в жълто и състезателни седалки Abarth Corsa by Sabelt.
Abarth Punto SuperSport е със специална матирана боя в черно за капака и покрива, задължителен елемент за състезателните коли от миналото. От двете страни автомобилът е украсен с надпис supersport, между ребрата на 18-инчовите лети джанти надничат червените спирачни механизми. Двигателят е 1.4 Multiair с макс. мощност от 180 к.с. при 5750 об/мин и макс. въртящ момент от 270 Нм при 2500 об/мин.
Третата премиера на фирмения щанд е двуместният Abarth 695 Competizione, изпълнен в духа на 50-годишната история на спортната марка на Fiat. Това е първият истински уличен боец на „скорпионите" - състезател, сертифициран да се движи по конвенционалните пътища. Като при истински спортист задните седалки на този автомобил са заменени с ролбар, за да бъде намалена масата му, а предните са истинско въплъщение на състезанието и са изпълнени в черно и червено. Черният кожен волан е с лостчета за смяна на предавките.
Двигателят на Abarth 695 Competizione е 1.4 Turbo T-Jet с макс. мощност 180 к.с. Както и при 695 Tributo Ferrari, окачването и спирачната система са усилени, като механизмите са 305-милиметрови Brembo. Ауспухът осигурява озвучаване на истински състезател.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!