Показаната в Женева Opel Zafira Tourer е предсериен вариант на новото поколение на по-големия ван на марката, а за серийното изпълнение се говори, че ще дойде до края на годината. Дизайнерите са се постарали да създадат в салона на колата усещане за домашен комфорт и спокойствие. Ложа на колела - така именно представителите на компанията виждат този концепт. За вътрешността на салона е избран образът на влак-експрес с въздушен панорамен покрив и мека диодна подсветка, разкошен кожен интериор и сериозно насищане с електроника.
Немците остават верни на концепията си Flex7 - местата за сядане си остават 7, като са се постарали да оставят достатъчно пространство за всеки от пътниците. Салонът на Opel Zafira Tourer е наистина премиум-тип - цветовото оформление е решено в контрастни светли и тъмни тонове с алуминиеви апликации, използвани са доста електронни системи за комфорт. Например, фактически всички второстепенни функции на управлението се изкарват на големия мултимедиен тъч-екран в центъра на предния панел. А пътниците по време на движение ще могат да се наслаждават не само на превръщащите се в почти шезлонги седалки, но и, например, да сърфират в интернет от персоналните им iPad на гърбовете на предните седалки.
Външността на Zafira Tourer е издържана в стила на Opel Ampera. Купето е оцветено в ексклузивен отенък на сивия цвят, който е наречен доста гордо "замръзнал течен метал". Предната светотехника на колата е изпълнена с биксенон и диоди, покрита е с общ прозрачен капак, фаровете за мъгла са в бронята. Задните диодни светлини са затъмнени.
Колата е получила доста изразителни ръбове в предницата и страниците, които заедно с остъкляването й са призвани визуално "да устремяват автомобила напред", предизвиквайки още веднъж търсената асоциация с високоскоростен влак. Интересно изглеждат трапецовидните накрайници на аспусите и потъмнените 20-цолови джанти.
По време на публичния дебют на Opel Zafira Tourer на Женевския автосалон тази година, стана известно, че под капака няма да видим нищо особено футуристично - монтиран е обновен 1,4-литров, турбобензинов мотор, комплектован със система старт-стоп. За динамичното поведение на пътя отговаря система за адаптивно окачване FlexRide.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!