За новата Astra OPC Opel конструира ходова част с изключително динамична настройка, предназначена специално за справяне със силни странични сили и осигуряване на изключителна управляемост. Тя има за задача да гарантира адекватно поведение на задвижвания от двигател с 280 к.с. и 400 Нм автомобил. Ходовата част, която е оборудвана с амортисьори на ZF Sachs, включва няколко компонента, които подобряват динамичните качества на автомобила. Това са разновидностите на Макферсън елементите, наречени HiPerStruts в предното окачване, мехатронната система FlexRide, механичният самоблокиращ диференциал и спирачките Brembo. Възможностите на окачването се подчертават от 19-цоловите колела, предлагани стандартно с гуми с размер 245/40 ZR.
За да превърнат цялата мощност на двигателя в ефективно задвижване, инженерите на Opel са оборудвали предния мост със самоблокиращ диференциал с механична дискова блокировка.
Мехатронната ходова част FlexRide, която е със специални настройки за нуждите на OPC модела, дава възможност на водача да избира между три различни режима – Standart, Sport и OPC, като всеки от тях предлага уникално и специфично изживяване при спортно шофиране.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!